Supporten skifter system

IT-supporten og Personregistreringsenheden tager et nyt supportsystem i brug tirsdag d. 5/12. Systemet giver supporterne en mere enkel sagsbehandling, da det bl.a. er integreret i Supportforum.

Hvad betyder det for dig?

Det nye supportsystem giver dig bedre mulighed for at følge dine supporthenvendelser og besvare supporten ved at logge ind i Supportforum og på e-mail. Selvom vi skifter supportsystem, kan du stadig kontakte os, som du plejer.

Se dine henvendelser i Supportforum

Når du besøger PC-supportforum og P-supportforum kan du logge ind med din e-mailadresse og følge dine supporthenvendelser. Her kan du både finde en oversigt over dine supporthenvendelser, tilføje yderligere bemærkninger til sagerne og sende svar til supporten.  

Kontakt support via formular

Som noget nyt i IT-supporten kan du ny udfylde en formular med en beskrivelse af dit problem. Derefter vil supporten behandle din sag hurtigst muligt. Når sagen er løst, modtager du en e-mail i din indbakke. Du kan stadig kontakte supporten via telefon og e-mail, som du plejer.

Formularen kan findes i PC-supportforum fra d. 5/12.

Vejledninger

Fra d. 5/12 kan du finde vejledninger til, hvordan du bruger det nye system. Vejledningerne kan findes i PC-supportforum og P-supportforum.

Har du spørgsmål eller problemer?

Hvis du har spørgsmål eller oplever problemer i det nye supportsystem, er du velkommen til at kontakte Folkekirkens It på FIT-ITsupport@km.dk eller Personregistreringsenheden på Personregistrering@km.dk

I forbindelse med systemskiftet kan der opstå længere svartid. Vi beklager på forhånd.